Monday, August 1, 2011

Puasa pertama kami~

2008 – kali pertama berjumpa n berbuka puasa sama2…masa tu 4september bersamaan 4 ramadan. mula2 jumpak, belum declare apa2 pun…jumpa pun sebab pernah bertegur sapa. xde feeling2 ag…dua2 malu2…buka posa sama makan kfc, nk bukak mulut gigit luas2 pun malu2…kalo oder snack plate tu kn, makan yg hujung sayap ja…pastu buat2 kenyang…sangat bersopan…kaver2…

2011 – puasa pertama sebagai suami isteri, walaupun kami berjauhan tp dekat dihati…syukur Allah bg kami mcmni…kehangatan bercinta tak pernah padam…inikan bercinta sebagai suami isteri…aku bbuka awal, kul 6.43 ptg, isteri kt Ipoh berbuka mcm biasa kul 7 lebih…

syukurlah kami masih bersama dan kebahagiaan yg dikurniakan itu tidak pernah berkureng…alhamdulillah~

Dya565

-syg- gambo ni masa 2.10.2008, masa ni masa raya n mnje nk lik Ipoh…ingt ag?nk letak pics pun xdpt sbb ms tu aurat terdedah ag~hehe!

0 comments: