Thursday, April 21, 2011

Baju Korporat Sekolah Dah Siap~

Alhamdulillah, segala urusan aku dgn kompeni Botakx dah setel…dah banyak kali berunding dgn diorg ni, n diorg rupanya sgt la komited dgn produk diorg. utk makluman korg, syarikat dia ni mmg maju…tempahan pulak mmg xputus2…pastu servis diorg best, n yg paling syiok, kualiti baju diorg mmg xde sapa dpt lawan la.

aku ni bukan la nk memuji sgt sbb aku ni jenis org yg payah nk puji2, so aku rasa bagusla pengusaha mcm kompeni Botakx ni sbb secara keseluruhannya senang nk berurusan dgn diorg. kalo korg tgk kt pic baju yg aku dah reka ni kn, mmg mcm susah nk wat…tp Botakx bg jaminan kt aku yg diorg dpt wat baju ni…aku ni pulak masa tu mcm xyakin ja sbb ingt diorg ni janji2 manis ja…hehe, ok korg tgk eh baju yg aku suro diorg wat…

skubdepan logo

ni pandangan dr depan rekaan baju

skub blkg baram

ni pulak bahagian belakang…

cun kn design?hehe, tp masalahnya aku kureng yakin baju yg akan siap tu cun sama gak macam ni…

tp bila baju dah siap, fuh…korg tgk pun korg cakap hensemnya baju!bawah ni pics baju laki2 n baju pompuan, yg baju pompuan tu dh mcm nak naik kapal terbang dah, jadi pramugari la katakan…

 

DSC_3710

baju laki

bju kporat female

baju pompuan…

so, kat sini aku rasa semua puas ati kot ngn baju ni, sbb xdak sapa pon komplen…bila semua pon xkomplen aku pun syiok la…hehe!

sebarang pertanyaan buleh rujuk Facebook Botakx @ laman web botakx

jom naik helikopter!

DSC_3749

(mendarat kt depan uma nk hntar SPR masa pilihanraya aritu)

0 comments: