Sunday, July 31, 2011

Baju Korporat Agensi Luar

assalamualakum…

dalam 2 bulan lepas, ada 1 agensi ni mintak aku tlg design baju korporat untuk kegunaan diorg. diorg ckp bju aku aku wat utk skola aku tu cun…jadi depa nk aku wat utk agensi depa pulok…tp kaler asas yg depa mau tu kaler oren, itam n putih…setelah bbrapa kali aku designkn utk depa, depa berkenan design yg 1 ni…

then aku pun deal ngn kompeni Botakx utk suro depa wat design baju yg dikehendaki…hasil tolerance diorg ngn aku, maka design final yg diorg buleh wat ialah spt gambo dibawah…hehe~

SAMPEL F1 ST MARY

gambo yg atas tu utk baju laki manakala baju yg bawah tu plak utk design pompuan…lengan 3 quarter…

so mgu ni mabe aku akan dpt baju tu, xsabo rasanya nk tgk baju tu bila dah siap…jumlah order semuanya lebey kureng 30 helai…

No comments: