Saturday, March 26, 2011

shopping online addict!!!!me?

ya, aku mmg dok kt ulu…ya, kt ulu ni mmg xdak shoping complex nk lepak2, nk window shoping…gaji walaupon gaji aku masuk, tp aku xleh nk blanja pun duit gaji aku tuh…hehehe…

tp kt dlm ni aku ada internet…aku ada online banking n ada fb…ada lelong.com.my, ada murah.my…so apa2 bnda yg aku tingin aku leh servey ikut sini…apa bnda yg aku suka aku leh compare kot tenet ni…lebey jelas aku tau sesuatu specs dia…hehe

so dgn gediknya baru2 ni aku kepingin sgt ng beli beg sandang…aku dah ada 1 beg deuter cerrotorre 40Liter…n beg tu da koyak2 la cikit…so aku nk cr 1 beg yg baru…saiz lebey kureng gak ngn 40 Liter…

bila diservey tgk…ada 1 bro ni juai beg yg best…competitive price…ad facebook dia Barang Gempark…

aku plak da lama berkenan ber karrimorr n jack wolfskin….so aku tny la bro Barang Gempark ni hrga dia…mmg dia bg murah la..aku tawar menawar ag…last2 dia bg la hrga yg dua2 puas ati…

nk tgk beg yg aku suka tu?ni bawah ni haa…

jackwolfskin

Jack Wolfskin Mr Bike

karrimorblack

karrimor eagle bay

karrimorblue

karrimor eagle bay

so setelah di teliti dan dirunding, aku pun pilihla beg Jack Wolfskin ni..da nama aku pun Jack kn…hehehe, warna ungu la tp…biaq la aku beli beg murah n xori pon…jajni muka ori…bila aku pakai barang2 xori pon nmpk mcm ori…hehehe

bila keputusan dah di wat…so my bini punya job plak wat payment thru maybank2u…so nanti brg tu sampai la ke Ipoh…amin~lalalala…thanks to my bini n bro Barang Gempark sbb mempermudahkan aku nk beli bnda yg aku suka ni..yahuu!

No comments: