Monday, March 21, 2011

The Face Holiday!!!yahuu~!

ops, sori la mcm ter.xcited lebey…mcm hiperaxtiv la pulak kn…hehe, coti sekolah oh coti sekolah…best toi coti skola sambil berkepit2 ngn bini tercinta weh…sekejap ja tgk2 dah abeh…adeh…walobgmanapun, pas coti abeh, xpala…kita tunggu cuti yg nk mai ni pulak!!wahahaha!(hiper lg,lala~)

balik tu bini dah tunggu kat airpot…wow, berkobar2 jumpak bini woo…dh jumpak tu jd rasa lain, nk cium tgn saja ka…nk tenung lama2 ka, nk syg pp ka?nk pluk angkat2 ka?hoho…tp malu~~

kami bermalam kt hotel mana tah, dah tersesat jalan…nama hotel tu 128hotel…dia kata lokasi dia kt area bukit jalil…esok tu aku p kedai botakx…nk wat baju F1 sekolah…hee~

_DSC3195

dah setel discus ngn tokei kedai, aku p mlawat family angkat aku kt Puncak Jalil…jumpak pak n umi aku yg dah lama xjumpak…xtually fmly bro aku iaitu sahak…lama sungguh xjumpa, bila p sana ada la pak n umi, kak ti n kak nin…bersembang2 punya sembang, dlm kul5 cmtu aku bertolak blik ipoh…besa la bila naik keta, biniku pun secara automatiknya lena…heee~

tp 1 benda yg aku nk share kt sini…meh la tgk meh…sesi kami bergambaq merapu2….

_DSC3320

masa ni bawak anak sedara aku p mandi kt pantai miami, penang~

_DSC3388

family potraits kat spice garden, penang~

_DSC3330

punya payah nk lujuk budak ni kluar dr air…hoho~

_DSC3242

tgh2 bendang yg penuh ngn charlie

_DSC3266

amaran:::untuk yg berkahwin saja!hoho

_DSC3515

saja nk tayang baju kapel kami neh…

_DSC3549

balloon party @ jusco kinta city

DSC_3656

suapan cheezels

DSC_3659

apa nama pon tatau

DSC_3660

main2 reflection…coba jaya

DSC_3637

tada!ni la kami 2 org laki bini yg xjemu2 nk bergambar…hehe, hujan ni kt ulu ni…tdo lebih baik..blah dulu…wassalam~

No comments: