Friday, April 1, 2011

i’m hoping for better April rather than just fool…lalaa~

tup tup pejam celik dah masuk bulan 4…bulan 4 ni bulan yg penuh makna bg cegu2 mcm aku ni…slh 1 sbb dia bulan ni adalah bulan permohonan pertukaran…bila da kawen ni kn, ada bini…bini ada bini pulak, tiap2 mlm tdo sorg teringat2 pulak kt bini…so bila tingat bini ni payah la kn…heee~

oleh sebab dah payah tu, so aku pun try la mohon tukar…sesi pertukaran bermula 1 Aprilfool till 22 april…mcm2 la bnda kena wat..isi borng online…pastu pulak kena hntar borg tu ke merata2…sbelum tu kena cop GB dulu…hehe..

antara research yg aku wat utk pertukatan ni ialah cari feedback dr cegu2 yg da dpt tukar n apa yg perlu di buat…aku post kt wall FB ja pon…hehe…ni la serba sedikit~

APRILFOOL5

APRILFOOL2 

APRILFOOL3 

APRILFOOL4

so drpd pengalaman kawan2 aku la kn…bila aku baca ni…br la aku tau serba sikit cara nk bg byk sikit peluang utk dpt pertukaran ni…so hrp2 pasni aku xberjauhan lg ngn isteriku…hehe~

=)

No comments: