Friday, April 23, 2010

Tadak Cerita, Bikin Cerita...!

okey semua..buat rilek...n salam berbloging...aku tadak isu sgt pon arini cuma aku terkenang balik peristiwa aku bertunang taun lepas. bertarikh 12.12.2009...n dah dekat 5 bulan aku bergelar tunang yang bengis...haha!naseb la..aku saja ckp ja..xde bengis pun...sbb si tunang aku ni tau ja cara nk sejukkan aku...n bg aku jd tame, n manje lebey..

petua dia senang saja...kalo aku mcm panas telinga n pandangan mata aku ni mcm membunuh, tunang aku ni sng2 ja pujuk aku...dia petik jari ja aku dah sedar diri balik...respok la sama loo!

so korg2 kat luaq sana, yang berkapel, yang nak tunang, yang dah nak kawin mahupun yg nk cari jodoh...kalo pasangan hampa marah hmpa pon jgn la pulun nk tunjuk prasaan jugak...menten rilek pastu buat lawak bodo sikit ka...lama2 pasangan hampa tergelak tu kyra dah nk ok la tu...

n jgn sebuk nk express korg pny feeling kalo pasangan korg pon tgh emosi xstabil...apa yg pnting?menten rilek pastu jgn nk layan sgt kalo hati korg yg turut tersuntuh tuh..kalo idak berpanjangn la gadoh n panjang la crita...

so jgn dok nak majuk teruk2, nk trasa teruk2 sampai 4-5 bulan...15 min gado sudah la kn...sweet pa gado sat2 ja...nk jeles truk2 pon wapa kn?wat sakit ati sendiri ja, padahal dalam hati korg mestila masih sayang menyayang...n yang paling penting, bukalah hati anda untuk dipujuk sbb bila dah buka hati, pasangan korg pujuk shikit pon korg dah lega...hahaha

0 comments: