Thursday, December 15, 2011

Marathon Blog 3 ::: Mee Kuah Ketam Tok Kun!yummm!

salam, org peneng ni pelik sikit….nk makan kena ada style…ada nm tpt rojak tonggek la, laksa rm1.50 la, charkuetiaw teluq dibasuh la, laksa lendur la, nasik kandaq S.A Jalee la…mcm2 yg pelik2…

lani aku nk tungjuk kt hampa 1 tpt makan yg carre punya, tpt kegemaran mak aku…

tpt dia mcm masam2 busuk2 ja tp sori la weh, yg makan tu semua kaum ada…siap kongsi meja bila xdak meja kosg demi sepinggan makanan tradisi yg sedap neh….

ok la, ni la dia MEE KUAH KETAM TOK KUN, terbaik dan terkenal seantero umat pulau pinang…aku saja bwk bini nk test mee ni, tiba2….diulang tiba2 magik berlaku! nk abaq kt hang, sekelip mata ja mee abes…apa?xcaya, jom tgk rentetan melalui gambaq ni….hehe

IMAG0274

debaran 1:::keta penuh, mcm meriah, apakah ini?

IMAG0275

debaran 2::: ow, tpt parking rupanya…eh sapa comey tu?

IMAG0276

debaran 3 ::: tpt duduk penuh, jenuh dah kita!

IMAG0277

debaran 4 ::: cemas sbb order belum sampai!

IMAG0278

debaran 5 ::: terliur tgk jiran sebelah meja tgh kusyuk makan!

IMAG0279

debaran 6 ::: apakah diatas kepala mereka ni?nilai komersial ka sampai pokok tumbuh tembus2 kanvas tu?

IMAG0280

debaran 7 ::: sedapnya banyak buah nyiuq!

IMAG0281

debaran 8 ::: order dah sampai?

IMAG0282

debaran 9 ::: posing pas bc doa makan!

IMAG0283

debaran 10 ::: sebelum apa2 perah limau dulu br la khaww!

IMAG0284

debaran 11 ::: suapan demi suapan, sedap tak syg?

IMAG0285

 

debaran 12 ::: alamak tiba2 dah abes, hairan kn syg?hehe!

IMAG0286

debaran 13 ::: licing baik pny yeng~pndai mnje makan~

hehe!

2 comments:

Anonymous said...

Sedap ka?

Jack Ariff said...

heheeee....sedap sgt!mmg lejen kat area bukit mertajam pulau pinang