Thursday, December 15, 2011

Marathon Blog 2 ::: port makan, puncak mutiara cafe

ok kali ni tempat makan lagi, baik punya…konsep makan dia ialah makan apa yg ada di ladang….hoh?biaq btoi, tp mmg ini la konsep diorg…diorg ni ada ladang lembu kambing rusa arnab burung unta n lain jenis ikan ternakan…so nk kembangkn bisnes, diorg wat tpt makan kt ladang diorg….

menu spesial?sumua pun spesial giler shial sbb fresh2 pastu byk variety….

aku sukan makan satay pelbagai…dalam tu ada semua jenis satay n daging2nya spt daging burung unta, rusa, arnab n kambing serta satay perut….layan gambo jom, gambo makanan tadak sebab bila makan dah xingt nk ambek gambo….lalalalaaa~

IMAG0254

ni dekat pintu masuk dia

IMAG0255

dalam tu dah mcm i-city versi lampu kuning

IMAG0256

my mak lang’s family…..bawak fmly jalan2 makan2….

IMAG0257

menu dia merangkumi yg kari2, panggang2, western2, slera kampung n macam2…

IMAG0258

tgk sendri la kompom dah leleh…

IMAG0260

kenangan laki n bini….

ok dah, nk wat entry baru lg….tungguuuu~

0 comments: