Tuesday, December 6, 2011

Bila cuti ja trus diam~

salam holiday, yes holiday..aku coti sekolah skg ni dan bercuti tu memang nikmat sungguh2…hehe, mau tak nikmat, dah 2kali aku gastrik muntah2 cirit2 dan perut jadi penuh dgn angin…

ops, aku gastrik bukan sbb xmakan tau, tp doc ckp sebab makan bukan2, makanan bercampur2 dalam perut makan terjadilah food poisoning dan secara tak sengaja triggering kepada gastrik…nampak sgt aku byk makan tyme coti ni…

aku skg kt Bukit Mertajam, insyaallah esok nk bawak anak2 sedara n maklang aku pi tgk Ombak Rindu utk kali ke 2…bukan apa pun, saja la nk bg budak2 seronok sikit tyme coti2 ni…hehe…

hmmm, bila ada ngn bini maka rindu dendam ngn bini terubat….tp yg jauh pulak yg dirindui…bukan org ke 3 tau, tp orang-orang yg 32 orang tu…nk bg klear senang kira anak2 murid aku la…rindu kt diorg…

nk kata aku ni penyayang sgt pun dak jugak, cuma 3 taun ni diorg membesar depan mata aku, jd bila tyme coti ni aku xdpt tgk keadaan diorg…jadi teringin sgt nk tau apa brita dr diorg tuh…(tu br anak murid, belum anak sendiri lg tuh)

ok aku tau aku dah melalut, so tgk la sikit2 gambar2 aku kt bawah nih…hehe

 

DSC_4375

bercuti kt cameron….

IMG_0002

masa mini sukan sekolah ni, rumah pendekar (biru) champion tuh!hehe

ok la tu, biniku dah lena kt sebelah ni, gaya ala beby tdo…aku ckp beby sbb dia tdo mesti ada bantai tutup muka, ala mcm korg dodoi beby dalam ndoi patu bila dia nangis bebal xnk tdo, korg letak bntai busuk kt muka diorg…

hehe, xpalah tu stail dia….jap ag aku punya turn nk mengeroh kuat2 kt lobang tinga dia…hahak!

4 comments:

SumeSakan said...

lama nya x jengoi...best no cuti lama..jeles nehhh....siap coti2 ag...hehehehe

www.khairilariff.blogspot.com said...

hehe, tyme ni ja la nk gomoi bini...penah p i-city x?

SumeSakan said...

oooo ok...amik pluang yg ada sebaiknya..ekekekeke...

i-city x pernah p la...baru dok rancang2 ja...hehehehehe

www.khairilariff.blogspot.com said...

elok la tu, aku plan nk p i-city pas ni, mabe nk terpa p johor plak, xpun dekat2 nk curi2 p lumut n pangkor...kt area penang ni apa ag yg menarik n tertarik da boom utk p geli2 ha?hehe