Friday, July 22, 2011

aku syg kamu sbb dulu kamu baik ngn aku, tp skrg…hmmm~

kali pertama aku mmg terlalu memilih, paras rupa, kelebihan dan kekurangan dari golonganmu habisku teroka….aku sentuh dirimu semahu ku, aku renung dalam2…sehingga kau malu alah dengan ku…

kemudian kita bersama, aku membawamu pulang ke kamarku…malu2 aku coba menyelongkar apa yg ada padamu…

kau byk memberi jasa, basah kering mu aku refill semula, aku picit2 anggota mu yg aku harus picit agar berhasil segala keringat ku…

kini kamu meragam, kamu membuat bermacam-macam hal…kamu terlalu angkuh dan demand denganku…

namun sampai sekarang aku masih bersabar dgn mu…walaupun kini kau tidak lagi seksi dan menjolok mata…aku tetap cuba memulihkan keadaan kamu syg~

walaupun sekarang kamu merajuk denganku, mungkin kerna aku sudah berumahtangga…tp aku ttp syg dengan kamu…

kamu kini sudah tua, tetapi akuj masih syg~

 

kamulah printerku…

IMAG0012

printerku canon pixma ip 1880

IMAG0009

habes aku kopak

IMAG0010

walopon rosak sikit tp masih buleh la nk pakai asalkn bersabar

IMAG0011

dah tinggai kerangka ja pun….

No comments: