Tuesday, February 15, 2011

Lelaki dan Dunia Mereka…

bangun tidur tu satu kitaran, hidup mati pun sama, so xdak apa yg berbeza dgn cinta…cinta pon 1 kitaran…hehe, aku tulis entry ni atas satu sebab….supaya si wanita tak mementingkan diri sendiri, laki2 jugak sama…supaya menambah kefahaman antara wanita dan lelaki, kekasih dan yang dikasih, tunang dan tunangan dan tidak lupa juga si isteri dan si suami…hehe

pasang surut sesuatu hubungan itu adalah satu yg pasti, sama dengan siang dan malam…sama sebagai sesuatu yang pasti, jadi kalo badai melanda dalam perhubungan angp itu sebagai sesuatu yg pasti…dari gelap kemudian cerah, dan kemudian gelap dan cerah kembali…

jadi aku tulis panjang lebar ni supaya semua yg baca ni paham…problems is not a big deal, face it…n nothing to worry…hehe, pandai pulak aku memutarbelit kn?so b simple…

love game

aku sgt suka main game, sangat taksub dgn sesuatu perkara pada satu2 masa…hehe, sama jugak dgn semua laki2 sekeliling…

bila aku main game dgn penuh ketaksuban, kadang2 bini aku majuk…so aku ckp kat bini, biaq bb taksub dgn bnda yg macam ni dr taksub kepada bnda yg len…bila aku main game aku sangat berusaha..pulun sesungguh-sungguhnya…sampai aku tensen dgn game tu…alamak bini berbunyi ag…”apa la bb ni nk tensen ngn game….” aku tgk mata bini aku dalam2…aku menghela nafas pnjg dan aku ckp kt bini tercinta…”syg, baik bb tensen kt bnda2 mcm ni drpd tensen kt bnda2 lain…”hehehe~~~

so kalo pasangan korg tu taksub ngn game, ngn bola,ngn kasut, ngn cars n bikes, ngn sports,ngn bundle n jeans, ngn photography n editing, ngn anime n kartun, ngn gadjet, ngn software n hardware sesuatu bnda…let them b…sbb alih2 nanti pasangan korg akn berbalik pada korg balik…memanja kucing gutu, miaw miaw ag tau…so jgn di halang pon…sbb kalo korg sapot pasangan korg dgn minat diorg, dia akan jd ag rapat n byk bnda leh share…kalo korg asik nk bising, ckp buang masa la…itu ini pot pet pot pet…nti laki korg pon naik busan…dia p share ngn org len…besfren ka, kawan2 ka, aweks2 ka, kenalan2 ka,adik akak angkat ka…senang kata ngn pompuan lain la kira…lg la besaq masalah…hehe!

The Face:::bersyukur sebab minat sama ngn si isteri, baru2 ni aku minat jersi, online soping smpe 4 helai jersi ngn JC RPBLC, alih2 biniku pon nk gak jersi ladies, siap nk boh nama n nombor tu…ag dasat…so kami decide nk wat jersi kapel…jersi aku tulis JACK nombor 18, jersi bini nama DYA no 14…hehe!bertambah ag koleksi brg2 kapel…walopon dah kawen, kami xpuas ag berkapel…almaklumla kawen jarak jauh la katakan..hehe!

 

_DSC2761

sayang bini!~lalalaaa~~

No comments: