Wednesday, January 12, 2011

Life and About…

hehehe…salam semua, mcm ramai pulak nk berkunjung ke blog usang aku ni kn…ok2, lets make it simple…26 Nov 2010 aritu aku telah selamat bernikah dgn istri tercinta aku Dya Nadia…hehe, best rupanya kawen ni noo…patut la semua org pon syok nk kawen…hehe!majlis aku di serikan oleh restu mak n abah aku, family pihak pompuan n kawan yg sudi dtg walopon dr jauh…thanks diucapkan pd semua yg bersama2 ngn kami berdua utk menyerikan majlis..ada la member aku si Oky Ab Rahman n crews yg sudi terima job tgkp pics kawen aku n istri…hehe, cun…kija mmg tiptop..masih muda dan bersemangat serta bujang~wahaha!

gambar kt bawah2 ni semua dah bercampur2 dh…yg baju melayu peach tu akad nikah, baju merah tu sanding berinai, baju gold tu masa kenduri n yg hijau tu seminggu berikutnya kat uma aku di parit buntaq~

6

infrared version…

 7

infrared lagi masa outdoor

 DSC_0053

lepas aku berarak, jumpa bini, terus bini cium tgn…love this moment~hehe!

 DSC_0066

pelamin kitorg bertemakn buaian @ ndoi…hehe

DSC_4755

 DSC_5214

kitorg xreti nk wat gaya ni, biniku pulak gayat takut terlentang~huh~

 DSC_5246

DSC_0145 copy

strobist n edited~

 DSC_5224

lorong2 gelap mana tah mr Oky bawak aku, burok ja tpt ni, tp bila dalam gambo, korg tgk pon jadi mcm separa setim kn?hehe~

 pemplate kawen copy

anak Melayu muda yg berbakat besar, kalo korg nk mr Oky jd photographer korg, sila booking awai2 yer…kemana tpt korg pun dia akan pegi…aku promo sikit kawan aku neh…hehe!

_DSC2580

bukan keta aku pon, aku ni naik sampan ja,hehe!  

DSC05004

salah satu gambo fevret (RnR g.semanggul)

nikah

suka gak pics ni~dua2 syukur sebab majlis berjalan lancar…amin~

DSC04761

ni gambar berinai, baku merah sungguh..ye la dh mjlis wat malam, xkn nk pake bju gelap2 n soft…buboh yg terang troih br la nampak abeh!haha!

 

ok la, cukup la takat ni ja..byk2 sgt korg mai uma aku tgk album kawen..lg cun…hehe~

chow!

2 comments:

nOrfArrAyEn said...

somel.....
sangat sesuai... :)

Unknown said...

nak tanya... veil untuk akad nikah tu still ada lagi ke? nak sewa boleh? boleh tak email dekat saya umimelor.abdulrazak@gmail.com thanks