Monday, July 19, 2010

PERNAHKAN ANDA BERMAIN ROUNDERS MASA KECIL DAHULU?

 

tempat:::bilikku yg sejuk dek hujan mencurah

mood:::kenyang dan suka hati =)

 

pada hari khamis yg lalu, sekolah aku adakan aktiviti riadah petang yg dikendalikan oleh Cikgu Malvin. rounders, itu jua adalah permainan aku masa aku kat kampung dulu. tp dulu aku main pakai kayu n bola tenis, pastu ada selipar sebagai tanda. so petang tu budak2 pon main roundersm aku pon apa lg, amek la kmera nk snap2 sikit mn tau kena buruan aku tuh…tp budak2 aku main lain sikit. pakai bola getah n pukul bola tu ngn tgn sebab main campur budak kecik n budak besar.

 

rounders1

simbolik, permainan kelolaan Cikgu Malvin

 

rounders2

tengah bagi penerangan cmana nak main secara selamat, adil dan saksama 

 

  rounders3

pukul jgn tak pukul!sekuat hati

 

rounders4

barisan pemain kecil tgh tunggu giliran.

 

rounders5

lari laju-laju!

 

rounders6

dah abes main dah, give the big claps to the winner n to the unfortunate loser.

No comments: