Saturday, May 8, 2010

Mana Kau Tiada?

palce : atas katil la
listening to : dugaanNya-hujan
watching to : terminator 2
beverage : milo + 3in1+ sugar
munch : sekut gula + megi sup tulang
main concern : basuh bju n mndi
mode : missing u~

kau ada kata padaku kau selalu rindu
kau ada kata padaku kau selalu sayang
kau ada kata padaku kau sangat cinta
tapi semalam mana kau tiada?

aku suka disayang dan dimanja
ya aku ingin di sayang dan dimanja
aku pasti bahwa kau juga begitu
maka kita berdua sama saja
tapi semalam mana kau tiada?

sekarang ini dan saat ini
haba pagi ini namun masih juga tiada berita kau
mana janji ikrar kau untuk selalu temani aku
mengapa kau begini?
kini mana kau tiada?

pesanan ringkas ku terima dari wakilmu
bukan kau tidak rindu sayang dan cinta aku
bukan kau tidak mahu memanjakn dan dimanja aku
tapi semalam kau terlantar tidak sihat di sana
maafkan sayang karena aku tiada dapat di sana

dan kini aku berkata
mana AKU tiada
tiada dengan kau
kala kau perlu bisikan manja aku
kala kau perlu rindu, kasih dan sayang aku

namun tadi khabar kau datang
semangat dan ceria seperti selalu
dan kini kau ada
dan kini kau selalu ada
seperti sebelumnya~

No comments: