Sunday, June 30, 2013

Akhirnya dapatla aku pinda balik Malaysia, Alhamdulillah~

assalamualaikum…result pindah dah kluaq, aku dpt balik Malaysia…tpt mengajar yg  baru?sori la aku dapat Kheyell…tgh2 bandar Kheyell tue!!!…hihi…

sebenarnya zon baram ni adalah Zon Selesa, sbb dah tau cmana pihak atasan berfungsi…dah tau cmana nk jalankan kerja…dah paham peel kawan2…

tp aku ambik keputusan utk aply mcm biasa n syukur sbb Allah makbul doa aku…ni penin nk cr umah sewa plak kt KL tu…nk cr bilik sewa ja la sbb wifey kija Ipoh lg…umah mak kat ampang pun masih ada org duduk…

xpala…susah2 dulu biasa la br nak masuk tpt dan zon baru…adoi, ag 1 nk kena cari motow plak…nk kena wat loan moto…nak bayaq cash duit plak xcukup ag…adoi la…ikut ati taknak la utang kedai tp apakan daya itu ja yg termampu setakat sekarang….apa?pakai KTM duke?impian ja la moto tuh…mahai sgt…pakai dalam kl yg biasa2 ja lah…hihi!

pindah kl1

0 comments: