Friday, March 8, 2013

Mat Rempit Pangkor Didedahkan!

C360_2012-12-28-10-37-44

mat rempit tembun bergambar dgn motor sewanya~

C360_2012-12-28-10-38-34

AFF 5801 tetap dalam ingatan

20121227_191507

helmet pakai tu bos, helmet xde cap~

20121227_191244

tgk la helmet rabak ni…tertekan ow pakai sbb dia goyang2 ja kalo angin masuk…dh mcm shuib sepah…helmet bini lg kelas…sterng tu!tp bukan brand ARC…brand RIDER beb~

ingat lagi peristiwa aku pegi pangkor…sewa motor merempit kat pangkor…tak payah isi minyak baq hg…minyak moto tu cukup ja utk pi round2 kt pangkot tu…

rempit tu rempit jugak, helmet jgn tak pakai keh…

0 comments: