Friday, August 19, 2011

Si Cumel Manis buat Repot Polis?apahal?

ok kali ni bnda bukan lawak n bukan main2…ats nasihat Si Gula Batu, Si Cumel Manis disarankan utk pegi balai n buat repot polis….

korg nk tau apa sebabnya?-------->GANGGUAN SEKSUAL OLEH RAKAN SEKERJA!

Si Gula Batu ni tension toi dgn mamat yg dok kacau2 Si Cumel Manis aku tu…kalo baru kacau tu xpala, tp ni dah bertahun2…mentang2la Si Gula Batu tinggal jauh ngn Si Cumel Manis…

dah Si Cumel Manis aku buat repot polis, si mamat tu pun kena la panggil beri keterangan kat balai…kira nasib baik la Si Cumel Manis aku tu disabarkan oleh mak n abah dia, kalo tidak mamat tu dah kena reman 2 ari kt balai…n boleh dibuang kerja lg tuh.

korg xrasa panas ati ka kalo ada mamat kt tpt kerja bini korg dok wat ramah terlebih dtg kt bini korg pastu nk cuit2 pinggang, nk pgg2 tengkuk, nk cubit2 pp? cuba dia mai sini cubit pp aku tgk, aku terajang pulak celah kelangkang dia…

utk makluman, mamat ni dah kawen n ada anak bini. apa perasaan dia kalo anak bini dia ada org len sebuk2 nk pgg sana pgg sini?apa dia ingt ini sesi ramah tamah rakan sekerja ka? apa dia tatau ka haram hukumnya nk pgg org bukan muhrim sesuka hati?

sebagai akibat, Si Cumel Manis aku ni kadi marah teramat n rasa terancam di tpt kerja, ya la…dah la laki jauh, ada plak org lain yg sewenang2 nk sentuh sana sentuh sni…masalahnya, mamat tu plak wat memain n xendah ja bila Si Cumel Manis aku ni warning…

Xpa, truskan la wat mcm tu, balik nanti aku kejar kau kat jusco tu tgk mana ko nak lari…kau buat bini aku mcmtu, nanti bila org wat balik cmtu kt anak bini ko br ko tau cmana rasa dia…

----> time menaip ni menyirap pulak darah Si Gula Batu, teringat kisah aku bergaduh ngn sorg mamat kt maktab dulu sampai pecah kepala dia kena 5 jahitan…n aku rasa enjoy sgt bergaduh tyme tuh…hrp peristiwa ni xberulang sbb bila hati dah panas ni aku xsedar apa y akan aku mampu buat…

---->Ya Allah, andai ini dugaan-Mu untukku dalam Ramadan kali ini, aku redha, cuma aku berharap apa yg bakal berlaku tidak sampai melebihi batas…sesungguhnya aku akan berusaha menghadapi dugaan-Mu ini dgn hati yg tabah dan bertawakkal padamu…

---->kepada pompuan di luar sana yg baca blog aku ni, jgn ingt bila dah kena cabul @ rogol br nk repot polis, padahal cuit mencuit sampai mengganggu keselesaan korg bekerja pun dianggap sebagai gangguan seksual dan menggugat ketenteraman di tempat kerja…

Untitled

marahnya!

4 comments:

SumeSakan said...

wahhh dasyat gak noh kalau si gula batu nih marah...memang ada laki cam tuh..gatai semacam...semua nak d cuit..nak plak klu si pompuan nih jnis yg x reti nak marah2 nih..berpengelaman gak kat tempat kja dulu...tensen btoiii....

Cikgu Jack said...

hehe, the semesakan pun penah kna cmtu ka?xde plak si encik somi pegi kejar laki tu dgn parang?uhuhu...xpe, sekureng2nya korg dekat, the gula batu ni plak jauh teramat dgn the cumel manis..susah ati tau, tp xpa sbb apa2 pun kita berbalik pada Yg Esa..

SumeSakan said...

kami sempat jauh 2 bulan je kot..masa baru kawin dulu..cuit pinggang segala tau...diorang test tgk sporting ke tak?klu x marah diorang wat la lg...x pandai marah gak...tp buat muka x suka lah...X pe suruh the cumel manis cegey mata luaih2...the gula batu pn da x lama kan nak transfer...x pa nant the cumel manis da ada the gula batu untuk berlingdung...hehehehe

Cikgu Jack said...

tu la, hope tertunai la hajat nk pindah kali ni...susah tinggal jaun ngn isteri, kalo bujang xpa, tp skg da kawen tu yg susah tu...huhu