Sunday, April 24, 2011

“Bb tu Hot lg taw”

assalamualaikum…br ja udah ckp tepon pn. isteri tersayang…hehe, sembang punya sembang, pn. isteri ckp “bb tu hot lg taw”…aku pun apa ag, selaku si suami yg macho, tampan yg bergaya lagi taff, trus trasa riak la…hehe…

nk taw sbb apa?heee, si isteri risau kot2 aku ni ada nakal2…hehe…risau jugak bini aku walopon aku da kawen…xdenyer aku nk nakal2…sbb dulu2 dah nakal sgt dah…so bila kena dok ulu ni br la aku blajar erti kehidupan, cmana nk mencari ketenangan dalam hidup dan cmana nk uruskan soal rohani dan kekeluargaan…

buat pn. isteri, jgn risau eh…bb dok dalam ni bertemankn bebudak ja, xde soping complex @ tpt berlibur…xde nk nakal2…xlarat dh, letih dh nk nakal2 ni…hehe!

DSC_3657

ps:::sebarang masalah kekeluargaan boleh dibawak berbincang~hehee!

0 comments: