Sunday, November 7, 2010

lalalaa~

venue:::bedroom

listening to:::tak bisa memilih-sixth sense

watching to:::LCD

mood:::tryin to cheer myself!hoho!

assalamualaikum…apa kabo semua?harap semua sehat2 saja…cuma aku kt sini cuaca xmenentu, hidung aku pon jd xmenentu…asik selsema n bersin tp syukur xdela teruk sgt…ikhtiar nk bg pulih so makan ubat n tawakkal agar Dia kembalikan kesihatan Insyaallah~

harini dah 7 Nov ‘10…aku nk nikah 26 Nov…adui…xbrapa hari dah nk nikah…pastu result pertukaran pulak 15 Nov…ambek flight blik semenanjung plak 19 Nov…semua tu kejap ja masa berlalu…ada program merentas desa..majlis anugerah lagi…aku cuma berharap walau apa yg ditentukan utk aku adalah yg terbaik utk aku…setiap sesuatu yg bakal terjadi insyaallah ada sebab n musabab…

pasei bab nikah ni….balik ni aku g fitting baju, then siap sedia nk nikah ja la insyaallah…kepada kawan2 aku yg mn dapat hadir, aku persilakan semua…kad akan menyusul pasni insyaallah…korang nk dtg belah ipoh ka, belah parit buntaq ka…xde hal…ikut senang korang…

gambar kat bawah ni gambar kt sekolah aku…aku edit sikit ja..mana tau aku dpt bertukar balik semenanjung, mmg aku xkan lupa la tpt ni…tpt pertama aku ditugaskn sebagai guru…tpt aku belajar susah senang di tempat org..kenal rakan kerja semua…hehe…

sampan

ni la pengkalan perahu…masa ni air naik, so kayu tu terapung atas air…kalo air surut, kayu tu kebawah lagi..nk turun ke parahu kena meniti kayu ni la…pernah aku terjatuh masa meniti kayu ni…masa tu tgh angkut printer, abeh aku lambung kotak prtinter tu…haha!

gerbang hancur

ni pulak pagar sekolah aku…korg tgk mcm nk roboh ja kn?dah reput dah kayu dia…dah lama dah depa wat pagar ni…daif kn sekolah aku…hehe…

ok la geng…aku pon xde pe nk cita dah…saja ja tulis2 sebab xde pe nk wat…skg ni aku dok giler blogwalking…hehehe…dok baca blog2 org len…thanks to kawan2 blogger yg selalu bg cerita yg best yg bg aku sedar betapa kerdilnya aku di sisi-Nya…amin~

No comments: