Monday, May 3, 2010

NAFSU

place : bilik yg panas
listening to : THR gegar pntai timur
watching : 108 zee hindi muvie
last munch : kacang parang
last drink : milo pg td kul 720
last fb viewed : photographer pages
last browser search : nikon d90 n canon eos 550d

td aku ada chat ngn mbr aku, genius dia neh...dulu blaja kat jepon...n skg pon trus dia kija kat jepon...aku ada la tny dia pase kamera dslr...mitak dia tlg beli kat sana...aku ada servey gak harga kmera tu kat sana...n mmg murah byk...hrga lari btw rm500-rm700, lagi la aku memberontak nk beli...dia ada satu, dia ckp dia pakai d50...model 3taun lepas...adui...aku sangatla kepingin kamera neh...aku tgk2 gak kamera nikon 400d, 450d, 500d n 550d...aku tatau la bnda ni baru ka hapa..tapi aku sgt2la gedik nak gajet neh...
walau aku ni xde basic photogs, tp aku tingin sgt nk blajaq..nk shoot cnteq2...sbb aku nak rasa kepuasan tgkp pic tuh...huhuhu...nak kmera...nak kmera...nak kmera!
tp xpa...aku kena utamakan yg lebey utama...duit kena simpan kawen...dwit blanja dah nk cukup n dwet knuri blah uma aku ximpan ag...huhu...xpala...ada rezeki ada la aku nk sambaq gajet neh...beli kat jepun ka...beli tyme hrga runtuh ka, beli yg 2nd hand ka...beli yg murah utk beginner pon bg aku dah lebey dr cukup...huhu....aku xleh tahan gedix!!!!

0 comments: